SHIFT-F16

René Ambags (1950), voorzitter

Reeds 35 jaar actief in de wereld van het openbaar vervoer. Vooral de laatste jaren heeft hij zich bezig gehouden met het denken in vervoerketens en de relatie tussen Ruimtelijke Ordening en de vervoerwaarde daarvan voor het openbaar vervoer.

René heeft zich - werkzaam bij de NS - in het bijzonder gericht op de ontwikkeling van P+R. Nu hij zijn actieve loopbaan heeft beëindigd, zet hij zich in voor de Stichting P+Rmissie als voorzitter en adviseur.

Ted Deckers (1962)

Opgegroeid in de mobiliteit en van zijn opleiding en directe ervaring met de markt een tastbaar produkt gemaakt. Hij ontwikkelde en realiseerde in 1997 het eerste sociaal-veilige Carpool-Plus station dat in samen-

werking met de Provincie Noord-Holland uitgroeide tot Mobiplaza, een volledig gefaciliteerd en sociaal beheerd P+R terrein.

Ted heeft in 2010 de Stichting P+Rmissie opgericht en zet zich heden ten dage in als adviseur om zijn geslaagde pilot landelijk verder uit te rollen ter bevordering van het P+R gebruik, OV-, fiets- en carpoolstimulering. In 2012 opende hij het eerste mobiele servicestation MobiBus dat de Stichting P+Rmissie ontwikkelde in opdracht van de Provincie Gelderland. Ook deze mobiele variant staat weer garant voor sociale controle, veiligheid en daardoor een opmerkelijk hoge parkeerbezetting zonder vandalisme.

Medio 2016 zal ook P+R Bunschoten gefaciliteerd gaan worden met de MobiBus, gelegen langs de A1 bij afrit 12.

Maarten Langen (1965)

Maarten heeft per 1 januari 2016 de Stichting P+Rmissie verlaten en gaat zich geheel richten op zijn eigen praktijk. Wij waarderen zijn inzet van de afgelopen jaren met daarbij zijn goede visie en frisse kritiek.

Om de Stichting in de juiste balans te houden wordt uitgezien naar een derde bestuurslid. U kunt hiervoor informeren via de contactpagina.